List:       gentooppc-user
Subject:    [gentooppc-user] linuxppc
From:       Jan De Vogelaere <jan_de_vogelaere () mac ! com>
Date:       2002-06-20 17:49:39

goeiedag; ik heb je gevonden via www.gentoo.org
daar had je een vraag in verband met keyboardprobleem onder gentoo

ik heb zelf ook een powerbook pismo en ik zou volledig op gentoo willen
overschakelen; maar ik zou graag je problemen kenne in verband met dit.

Ik werk nu met mac os x; ik heb een beetje linux-ervaring; en ik zou
graag weten hoe je alles geinstalleerd hebt ??

groeten

Jan De Vogelaere

student