List:       gentoo-user-pl
Subject:    Re: [gentoo-user-pl] Problem z =?UTF-8?B?a29tcGlsYWNqwrEgKF9fYWxs?=
From:       Stilgar the Fremen <stilgar () poczta ! gazeta ! pl>
Date:       2005-08-10 10:10:11

chyba znalazlem :-)

kiedy instalowalem kyliksa, dalem zly --prefix i wrzucil mi swoje pliki
.h do /usr/includes, zastepując przy tym systemowe. Borland ma swoje
wlasne definicje dla alloca, i wszystkie inne programy nie wiedzialy jak
sie kompilowac. teraz sprobuje odtworzyc te pliki i mam nadzieje ze
bedzie dzialac. wielkie dzieki za pomoc!

Stilgar

--
Tylko w sierpniu Avanti także w wersji MINI - z łatwością zmieści się w torebce!
http://www.avantimoda.pl