List:       gentoo-user-pl
Subject:    [gentoo-user-pl] ppc - jak tu sie polapac w tych procesorach?
From:       Przemysław_Maciąg <p_maciag () wp ! pl>
Date:       2004-08-15 22:29:18

Witam!

Od bardzo niedawna (az tydzien :) ) jestem szczesliwym posiadaczem mac'a
z ppc na pokladzie (a jak!).

Na ppc nie znam sie w ogole. Stad pytanie totalnego newb'a:
jak tu sie dowiedziec jaki mam typ procesora (laptop z G4, ale w
konfiguracji jajeczka takiego nie ma :( )?

cat /proc/cpuinfo zrobilem ale wyrzuca mi cos dziwnego ("unknown
8003010").

Najlepiej, gdyby ktos mogl mnie pokierowac na jakies strony na ktorych
mozna znalezc odpowiedzi na to i inne podstawowe pytania dotyczace ppc.

Z gory wielkie dzieki,
Przemek

PS. Mac OS X rulez! Kiedy w koncu w Xsach bedzie taka przezroczystosc??
--
Email:pmaciag(at)inx.pm.waw.pl  |  Email:troll(at)trollmoors.dyndns.org
    RLU#: 303556 | JID#: troll@chrome.pl | JID#: przemo@jabber.org