List:       gentoo-user-pl
Subject:    [gentoo-user-pl] Ile u was zajmuje /var/tmp/portage ?
From:       Rafał Jeżak <kacper () slubice ! biz>
Date:       2003-08-04 22:11:34

Witajcie.

Ostatnio, aż mi się słabo zrobiło, jak zobaczyłem ile zajmuje u mnie
/var/tmp/portage ... :
/# du -sh var/tmp/portage
16G     var/tmp/portage
To jest pół mojej partycji '/', moge usunąć zawartość tego ?
Od jakiegoś czasu się zastanawiałem dlaczego mam tak dużo zajetego, myślałem,
że to od mp3/ogg i filmów, ale jednak to było to ...

--
=[ Rafał 'kacper' Jeżak && kacper(at)slubice(dot)biz
=[ Klucz publiczny : http://www.kacper.org/kacper.gpg