List:       gentoo-user-cs
Subject:    Re: [gentoo-user-cs] .asoundrc (alsa, dmix) - bindings, ttable ?
From:       Martin Polehla <polous () katka ! biz>
Date:       2005-07-01 2:19:18

Dekuju za uprimnou odpoved, na teto strance sem byl asi tricektrat.
guglovani a hledani jsem venoval prez sedum hodin casu... Bohuzel ani
tady neni osvetlene co znamenaji cisla za ttable a bindings na ktere
se ptam :(. Mozna ze mi neco unika nedokonalosti me anglictiny a proto
sem se ptal.

    pcm.ttable {
            type route;
            slave.pcm "multi";
            ttable.0.0 1;
            ttable.1.1 1;
            ttable.2.2 1;
            ttable.3.3 1;
    }

      ttable {                   # Transfer table (bidimensional
compound of
                             # cchannels * schannels numbers)
            CCHANNEL {
              SCHANNEL REAL      # route value (0.0 ... 1.0)
            }

        bindings {
                0 0
                0 1