List:       freebsd-advocacy
Subject:    loco
From:       "Alex" <akruijff () dds ! nl>
Date:       2001-08-18 12:22:02

Afgelope zondag ben ik alleen naar Loosdrecht gegaan voor de loco. Ik heb
een van de boten goed vast gelecht in de box. (spring) Vanwege de regen was
het logboek niet echt beschrijfbaar, dus dat heb ik maar gelaten. Ik heb de
beschreven vellen mee genomen.

13-26 aug  Bregje en Auke en Alex

Neem hier over aub contact met mij op. Het heeft weinig zin voor mij om
alleen te gaan.

Groetjes,
Alex