List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] US Legal
From:       "=?koi8-r?B?4czFy9PBzsTf0iDkyc3J1NLP1w==?=" <alexander () avdesigngroup ! org>
Date:       2009-10-27 13:17:50

Грешка е превеждането като 'правен документ'.
Вижте този pdf на страница
http://bizsupport1.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/bpl05339/bpl0
5339.pdf на страница 37 от целия документ са повечето стандартни формати, а
има и още като SRA3,  и тря вало да седи под RA3. Погледнах в моя принер
(лазерна печатарска машина) там има и форматите: US letter small, US Legal
small има и само Letter и само Legal  ез US отпред.
А и нещо още 'правен' е дума с двойно значение.. Някой може да се чуди от
какво е направен долумента или дори да не е подправен.

Regards !
Alexander Dimitrov