List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] Mass storage device
From:       Borislav Mitev <morbid_viper () tkzs ! org>
Date:       2009-10-07 13:26:46

Е, обсъждането не е на подписа ми, а за  „Mass storage \
device".

Все пак преди време бях пускал тук скриптчето \
на Perl, което плюе тези  подписи. Който изявява \
желание да пише и ще му го предоставя (да не \
пълня пак  списъка с едни и същи неща).

--

Шльокавицата – враг номер едно на \
Тутраканската селищна система!