List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] =?utf-8?b?0JfQtNGA0LDQstC10LnRgtC1IQ==?=
From:       Yavor Doganov <yavor () gnu ! org>
Date:       2009-06-16 5:30:04

Александър Шопов wrote:
> Имаш ли причина да не ползваш intltool-update?

Ползвам само intltool-update за обновяване, но \
доколкото знам не става за създаване на нов \
файл.  msginit е удобно тогава (или просто „cp file.pot \
bg.po" и ръчно редактиране на заглавните части).

> Може би трябва вече да се науча да работя с \
> паметите за преводи.

Мда, и аз изоставам тук.  Но това помага само \
ако низовете са идентични (не съм сигурен, де).  \
Например при тази ситуация

msgid "Mumble name"
msgstr "Име на чончонито"	--> това ти е в паметта

msgid "Error: Could not access mumble \"%s\": %s"
msgstr ""     	     	    	--> това го превеждаш в момента

няма да ти излезе нищо.  Това му е най-хубавото \
нещо на работното хранилище, поне за мен.  Да \
ровиш в цялото дърво на GNOME си е изтезание.