List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] [ot] =?windows-1251?Q?=F0=E0=E7=E1=E8=F0=E0_=EB=E8_?=
From:       Nick Angelow <na () bol ! bg>
Date:       2007-07-16 14:42:46

Бобсън wrote:
> Привет,

> имам си некакво пдф...

> https://ols2006.108.redhat.com/2007/Reprints/OLS2007-Proceedings-V1.pdf

> и искам lulu.com да ми наорави книжка по негу...

> те казват, че некви си шрифтове н били в файла и не знам как да ги
> набутам вътре...
> некви идеи?

ами идеята ми е, че не може да ги набуташ -- доколкото знам, шри
създаването на .pdf файла, можеш да избираш дали шрифтовете да се сложат
в него или не. след като вече веднъж е създаден файла, няма как да му ги
навреш. единственият изход май беше да се сложат на локалната машина в
съответната директория за шрифтове.

друг, може би по-сложен и трудоемък, начин е да минеш файла през OCR,
след това да го странираш в някой редактор (openoffice.org примерно),
като избереш по-стандартни шрифтове (от рода на bitstream vera sans или
arial) и пак да го обърнеш в .pdf файл.

а ще очаквам с интерес и други предложения.

> Наздраве,

наздраве да бъде :о)

--
the lunatics are in my head