List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] dict netiquette [was: Haide na tzvetovete]
From:       Yasen Pramatarov <yasen () lindeas ! com>
Date:       2007-07-08 20:06:50

On Sun, 8 Jul 2007 18:53:17 +0100 R.I.3S. - Rossi Ignatova wrote:
> П.П.: Встрани от темата, просто съвет - по-добре \
> си смени пощенската програма, ако има \
> възможност. Точно MSOutlook има доста проблеми с \
> нормалната поща, поне преди време беше така. \
> Най-често трябва не е настроен добре за \
> кирилица и почти винаги (или винаги, нека \
> някой ме поправи) показва електронно \
> подписаните с GnuPG писма като неразбираем \
> текст.
> --
>

> Благодаря за текста! Интересен е.
> Засега не мога да си сменя пощенската \
> програма, но ако трябва ще ползвам връзката, \
> [...]

 Не съм изпращал никаква връзка, нито второ \
писмо. Друг човек беше.

 Новата тема, която започна - тази за \
клавишните комбинации пак е пусната по начина, \
който трябва да се избягва. Излиза, че е \
отговор на писмо от темата "dict netiquette" - явно си \
натиснала "Отговор/Reply/Whatever" на аутлука си. \
Наистина е лош навик и _пречи_ (съжалявам, че аз \
трябва да ти го кажа, но ако това е резултат от \
пощенската ти програма, наистина е добра идея \
да я смениш)

 Не слагаш никакъв знак за цитиране - не се \
разбира кой какво казва, дали ти или \
цитираният. Виж например в това писмо - по-горе \
е текстът на твойто писмо, означен с ">".

 Преди време съм се сблъсквал с въпросния \
пощенски клиент и наистина ти казвам, че има \
начин да се настрои човешки. Пак остава опасна \
програма, но това е друга тема - _може_ да се \
настрои - всъщност остава ти само да сложиш \
знак за цитирането и като пускаш нова тема да \
използваш бутона за ново писмо, а не да даваш \
reply на старо.

 Поздрави