List:       dict-bg
Subject:    RE: [Dict]  Haide na tzvetovete
From:       "R.I.3S. - Rossi Ignatova" <rossiignatova () ri3s ! co ! uk>
Date:       2007-07-05 15:26:27

[Attachment #2 (text/plain)]

> Izviniavam se, che ne pisha na kiriliza, no klientat, koito polzvam v
> momenta ne chete kiriliza - zatova ne uspiah da vkliucha i fragment ot
> originalnia imeil.

До ре, за кирилицата ясно. Че не си сложила част от оригинала - също ок,

о аче ползвай функцията с отговаряне на писмото, че се накъсват нишките
от теми. Ако си я ползвала - виж дали не е възможно да ползваш друг
клиент - то в днешно време - може да си из ираш на вкус, опък, напън и
т.н.

Поздрави:
ал_шопов

Мерси за имейла. Ще видя дали мога да кача кирилица на PDA-то си, че да
не допускам пак такива ужасни грешки, като отговарям на имейли, докато
съм в движение.
Между другото потърсих дали няма някакъв документ готов, който пояснява
какви са правилата и етикетът на списъка, но не открих такъв. Ако има,
моля да ми го изпратите, че да не нарушавам правилата  ез да ги знам.

Айде - весел ден

Роси Игнатова

Checked by AVG Free Edition.
03/07/2007 10:02