List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] =?windows-1251?Q?=CA=EB=FE=F7=EE=E2=E5=2C_=EF=F0=EE?=
From:       Alexander Shopov <ash () contact ! bg>
Date:       2007-01-30 4:41:54

Малиии, много мозък, много нещо.
Благодаря.

> Метод за шифровена, който може да се използва при WPA и е задължително
> да се използва при WPA2.
AES вероятно идва от Advanced Encryption Standard - Rijndael.

> еласистент, лаптоп, скъп MP3 плейър (тъй ли се казва?), връзка с
----------------------^^^^-----^^^^^^
Ако е евтин - не.              Май се ползва плеър.
Еласистент *много* ми хареса. Черпя боза. Трябва да си намеря отнякъде
еласистентка.

> безжична слушалка (handsfree как се превежда?).  Много по-прост и
---------------------^^^^^^^^^
Срещал съм го "хендсфри". Ама съм срещал и "хемендегс".

> ако се намирате във незаземен фарадеев кафез, например във личния си
От колко време само не бях срещал словосъчетанието "фарадеев кафез".
Получаваш допълнително точки за "незаземен".

> Някои са proprietary, други — не.
Собственически? ;-)

> Access point name - нещо като рутер при връзка с интернет по мрежата
Май това му викат "точка".

> Незнам.
--^^^^^^
Ще ми напомниш да ти разкажа вица за специалност "Международни
отношения" в Московский Государственный Институт Международных Отношений.

Това ми е интересно.

Май е наследникът на SSL.

> Тези не ги знам.  TTLS може и да има връзка с TTL (time to live) -
> едно чисълце, което някой променят, за да могат да тайно от провайдера
> си да включат цяла локална мрежа, която изглежда като един компютър.
Не изглежда. Може да следиш последователностите в TCP. Или просто да
проверяваш колко клиента на един протокол за незабавни съобщения има.

TTLS - тунелиран TLS

> (Моят провайдер официално разрешава това на всичките си клиенти.
> Мразя да си имам работа с някой, който ми налага глупави правила,
> които тъй или иначе не може да провери дали спазвам.)
Хм, да не може да провери е по-добре, отколкото ако може. Но
провайдърите са си провайдъри, а доставчиците - доставчици. Само совите
не са това, което са.

Тези статии хвърлят някаква светлина:
http://www.networkworld.com/details/796.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Extensible_Authentication_Protocol