List:       dict-bg
Subject:    [Dict] Inkscape update
From:       Victor Dachev <vdachev () gmail ! com>
Date:       2007-01-21 2:06:11

Пуснах днес за интегриране нова версия на превода на Inkscape (както и
новия about screen и първия урок). Не успях да го пусна тук за мнения,
защото влизат много скоро във freeze и превеждах в последния момент
(страх ме беше че ако се забавя още мъничко, може да поувисна).

Както обикновено е добавена още функционалност, променени са някои
нещица, развива си се програмката (
http://sourceforge.net/dbimage.php?id=99723 ). Разбира се, пооправени са
някои грешчици, взети в предвид коментари и предложения (за които съм
много благодарен).

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=93438 (последната
що-годе стабилна версия)

http://sourceforge.net/tracker/download.php?group_id=93438&atid=604308&file_id=212206&aid=1640189
(самия превод).

Още мако ми остава по обновяването и на GIMP