List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] =?Windows-1251?B?7+4t5O7h8OUg7ej57iwg7vLq7uvq7vLuIPLu?=
From:       Dimitur Kirov <dkirov () gmail ! com>
Date:       2007-01-12 8:49:48

 асил Бадев wrote:
> На този адрес [1] се обсъждат преводите на това разширение и на още
> доста други, които вероятно са в същият стил. Ако се вярва на данните
> от сайта на ICQ човека е на 31 години [2] и възрастовите ограничения
> не го ловят.
Жалко, че няма да мога да се свържа с него, но поне ми стана ясно как е
натрупал лошите си навици.

Не ме разбирайте грешно. Нито firefox(tm), нито това разширение са от
програмите, които използвам всеки ден. Просто на epiphany липсва
подобна приставка, а wget не успя да сработи дори и с --load-cookies и
--user-agent. За напред, при подобна нужда ще търся трети вариант.

Поздрави