List:       dict-bg
Subject:    Re: [Dict] =?UTF-8?B?0L/Qvi3QtNC+0LHRgNC1INC90LjRidC+LCDQvtGC0Lo=?=
From:       Yavor Doganov <yavor () doganov ! org>
Date:       2007-01-11 19:37:24

Георги Данчев wrote:

> [...] в света на свободния софтуер като не ти \
> харесва нещо, пък го искаш или много ти \
> трябва, то пращаш подобрения където трябва, \
> защото няма много смисъл от самото "плакане" \
> ;-).

Отговорните разработчици/преводачи се \
отзовават на доклади за грешки и ги коригират, \
особено такива с висок приоритет.  Достатъчно \
е да докладваш грешката, това само по себе си \
вече е много и е голям принос.  Ако аз подам \
доклад за грешка за пакета ara, нали няма да ми \
кажеш да науча OCaml и да си я оправя сам?

Вярно, че самия доклад е в саркастичен стил, но \
Dict mailing list
Dict@fsa-bg.org